Η Ιστορία μας

To Ανοιχτό Σχολείο ξεκίνησε την πορεία του στον χώρο της εκπαίδευσης το 1985 οργανώνοντας Ομάδες Εργασίας για δασκάλους και εκδίδοντας το τριμηνιαίο εκπαιδευτικό περιοδικό Ανοιχτό Σχολείο. Ένα περιοδικό πρωτοπόρο για την εποχή του, που δημοσίευε σε κάθε τεύχος του τουλάχιστον ένα αναλυτικό σχέδιο εργασίας για εφαρμογή στην τάξη. Το 2008 δημιουργήθηκε ο Χώρος Προσωπικής Ανάπτυξης: Ανοιχτό Σχολείο, που στόχο είχε μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες, την ευαισθητοποίηση και στήριξη των γονιών και των εκπαιδευτικών σε θέματα που τους απασχολούν, την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου.

Εδώ και 30 χρόνια το Ανοιχτό Σχολείο έχει δημιουργήσει ένα αξιόλογο δίκτυο συνεργατών που εξειδικεύονται στη δουλειά με εκπαιδευτικούς, παιδιά, γονείς και οικογένειες. Μια διεπιστημονική ομάδα που αποτελείται από εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, εμψυχωτές, συστημικούς ψυχοθεραπευτές, που σχεδιάζουν προγράμματα ειδικά διαμορφωμένα για εκπαιδευτικούς, οικογένειες, παιδιά και επιχειρήσεις.



Στόχος μας

Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, σε μια εποχή που οι αξίες του παρελθόντος συγκρούονται με τις αξίες του σήμερα με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σε μια διαρκή αναζήτηση των αρχών που θέλουμε να υπηρετήσουμε, της ζωής που θέλουμε να ζήσουμε και του τρόπου που θέλουμε να μεγαλώσουμε, να ευαισθητοποιήσουμε και να διδάξουμε τη νέα γενιά, στόχοι μας είναι:

  • Να συμβάλουμε στην αναζήτηση του ατόμου για προσωπική ανάπτυξη
  • Να στηρίξουμε τους γονείς στην προσπάθειά τους για καλύτερη κατανόηση του ρόλου τους
  • Μέσα από τη δουλειά μας με παιδιά και εφήβους, να συμβάλουμε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων απαραίτητων για την επιβίωση, σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει (πχ συναισθηματική νοημοσύνη, συνεργατικότητα κτλ)
  • Να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο ανταλλαγής απόψεων, στήριξης και επικοινωνίας των ανθρώπων που δουλεύουν με παιδιά
  • Να προωθήσουμε τη βιωματική και συνεργατική μάθηση ως ένα πολύτιμο εργαλείο στην εκπαίδευση αλλά και ένα μέσο προσωπικής αναζήτησης τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών
  • Να βρούμε, να μελετήσουμε και να προωθήσουμε νέες ιδέες και τρόπους διδασκαλίας